!
90% van 100
9 / 10
2111 Beoordelingen
Zoeken
Opruiming kluizen met een enorme korting | Bestel snel want op = op!

Vragen over verzenden en installatie

Gratis verzending

Al onze kluizen en brandkasten worden binnen Nederland en België gratis verzonden (uitgezonderd losse accessoires of opties nabesteld).

Gratis verzending betekent levering op de begane grond, aan of achter de eerste deur en zonder verticaal transport op het afleveradres. Het afleveradres moet per vrachtwagen via een verharde weg te bereiken zijn.

Indien er geleverd wordt op een (mini) pallet dan kan het zijn dat de levering niet door de eerste deur past. De zending zal dan -in overleg- aan de eerste deur of elders worden geplaatst. Houd hier rekening mee.

Hierop zijn uitgezonderd:

  • Waddeneilanden (NL), hiervoor geldt een toeslag en wordt na bestelling achteraf in rekening gebracht.
  • Nabestellen van sleutels en opties zoals bijv. legborden.

Onze bezorgmethodes

Gratis verzending

  • Levering aan / achter eerste sluiting zonder verticaal transport
  • Rechtstreekse levering door TransMission of vergelijkbare logistieke partner
  • Op werkdagen tussen 8:00-18:00

Installatie

  • Levering door installatieteam (levertijd + 1 week)

Full service installatie

  • Lichtere kluizen
  • Leveren, plaatsen en verankeren op gewenste plek
  • In overleg op afspraak

Plaatsen begane grond of verdieping per lift

  • Leveren, plaatsen en verankeren op gewenste plek
  • In overleg op afspraak

Plaatsen onder bijzondere omstandigheden

  • Voor afwijkende situaties, plaatsen met kraan, takelportaal, e.d.
  • In overleg op afspraak

Afhalen

  • Mogelijk in Breda, Nederland.

Met welke vervoerders werken wij samen?

Wij werken samen met verschillende vervoerders, afhankelijk van het door u bestelde product wordt een vervoerder toegewezen. De vervoerders waar wij het meest mee samenwerken zijn, PostNL, Transmission, Bpost, DPD, DHL, Schenker en GLS.

Leveringen met PostNL, DPD, DHL en Bpost

  • Leveringen volgende dag op maandag t/m zaterdag (niet op zon- en feestdagen).
  • Indien u niet thuis bent dan wordt het pakket afgegeven bij het dichtbijzijnde afhaalpunt. Zie track en trace voor nadere informatie waar u uw zending kunt afhalen.

Leveringen met Transmission

  • Levering volgende werkdag op maandag t/m vrijdag) tussen 8:00-18:00. 
  • Op dag van levering ontvangt u van Transmssion een email update met tijdsindicatie.
  • Indien u niet thuis bent wordt er een bericht achtergelaten door de transporteur. U kunt vervolgens aangeven wanneer u een 2e bestelling bestelling wenst. Zie ook track en trace voor nadere informatie omtrent uw zending. 
  • Afhalen is ook mogelijk bij het betreffende distibutiepunt van Transmission. U kunt hiervoor rechtstreeks een afspraak maken met Transmission
  • Indien de zending na meerdere pogingen niet kan worden afgeleverd dan wordt deze (automatisch) retour gestuurd

Track en trace

Doordat wij verder investeren in onze service kunnen wij bij de meeste leveringen een track en trace code aanleveren. De track en trace wordt meegestuurd met het verzendbericht en per email gestuurd naar het opgegeven emailadres. Indien track en trace beschikbaar is kunt u ook uw zending zelf traceren via "Traceer uw zending"

Installatie (leveren, plaatsen, verankeren)

Heeft u gekozen voor plaatsing en verankering van uw kluis? 

Uw kluis wordt dan, zonodig voorzien van gekozen opties en sloten, verzendgereed gemaakt voor het installatieteam. Zodra de kluis daar is aangekomen wordt er telefonisch contact met u opgenomen voor en afspraak. U dient rekening te houden met enkele werkdagen aanlevertijd aan het installatieteam. Wilt u toch graag een status update? Neem contact met ons op voor nadere informatie.

Kan ik een afwijkend leveradres invoeren?

Dit is geen enkel probleem. Factuur- en afleveradres kunnen van elkaar verschillen. Op de afrekenpagina kunt u kiezen voor een afwijkend afleveradres.  Als u niets aangeeft, dan is het factuuradres gelijk aan het afleveradres.

Heeft u meerdere afleveradressen? U dient dan meerdere bestellingen in te voeren. Hiervoor het het meest eenvoudige als u een eerst account aanmaakt. In uw account kunt u vervolgens meerdere adressen opgeven.

Lukt het niet of wenst u hulp bij het plaatsen van een bestelling? Neem contact met ons op en wij maken het voor u in orde.

Leveren jullie ook op zaterdag?

Kluizen tot 30 kg leveren wij op zaterdag via PostNL, Bpost en DPD. Kluizen boven de 30 kg leveren op werkdagen tussen 8:00-18:00 en bij grote drukte kan er ook voor of na deze tijden geleverd worden. Uw bestelling wordt altijd zo snel als bezorgd.

Wenst uw levering op een specifieke dag? Neem contact met ons voor de mogelijkheden.

Waar blijft mijn bestelling?

Wij leveren iedere bestelling zo spoedig als mogelijk uit. Bij ieder product staat vermeld wat de verwachtte levertijd is. 

Uiteraard is het uitleveren van bestellingen afhankelijk van beschikbaarheid en eventuele ombouw van slotconfiguratie of andere opties. Mocht het door u bestelde product onverhoopt uitverkocht zijn, dan ontvangt u hiervan telefonisch of per e-mail bericht. Bij installatie van uw kluis moet uw rekening houden met levertijd + 1 week. Installatie gebeurt altijd op afspraak.

Zelf uw zending traceren?

Voor de meeste zendingen is er een track en trace code beschikbaar, deze ontvangt u ook per e-mail. Zo weet u precies waar uw pakket is. U kunt de status van uw zending ook hier opvragen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik de bezorger gemist heb?

Afhankelijk van de vervoerder volgt er een nieuwe bezorgafspraak of gaat het pakket naar een afhaalpunt. Pakketten die met PostNL worden verzonden, gaan na 1 bezorgpoging direct naar een afhaalpunt bij u in de buurt. Houd uw track en trace goed in de gaten om te zien waar en wanneer uw bestelling daar afgehaald kan worden. 

Bij zendingen via TransMission, DPD, DHL of GLS, ontvangt u een e-mail indien de chauffeur uw bestelling niet kon afleveren. In deze mail ziet u wanneer de bezorger opnieuw langskomt of hoe u zelf een nieuwe bezorgafspraak kunt maken met de vervoerder. In enkele gevallen komt het voor dat er een niet-thuis bericht in uw brievenbus wordt achtergelaten.

Leveren jullie de kluis bij mij binnen?

Doordat het gewicht van kluizen sterk varieert moet er rekening worden gehouden met een aantal zaken:

Levering van een kluis tot 30 kg

  • Indien de kluis minder dan 30 kg weegt dan wordt deze door de chauffer overhandigd
  • De chauffeur komt bij u aan de deur of entree (flat, appartement, e.d.) en brengt de zending niet naar boven, slaapkamer of kelder

Levering van een kluis vanaf 30 kg

Bij een kluis met een gewicht meer dan 30 kg veranderen er een aantal zaken.

  • Kluis vanaf 30 kg wordt geleverd op een (mini-)pallet
  • De chauffeur heeft een pompwagen om de zending correct af te leveren
  • De chauffeur kan met de pompwagen geen hoogtes overbruggen en levert aan 1e deur (en moet dus stoppen bij 1e drempel)
  • U dient zelf de kluis naar binnen te brengen (uitzonderingen daargelaten)

Ik woon in een appartement met een lift op 1 hoog, brengt de chauffeur mijn zending tot aan mijn voordeur?

De chauffeur heeft als opdracht om de zending af te leveren bij het opgegeven adres. Interne verplaatsing in het pand (woonhuis, appartement, kantorenpand) maakt daar geen onderdeel van uit.

Als u op 1 hoog woont in een appartment dan wordt de zending bij de entree afgeleverd. Als de chauffeur met pompwagen niet door de doorgang kan of als er een drempel is dan wordt de zending buiten weggezet. Iedere situatie is anders en het blijft mensenwerk. Chauffeurs staan regelmatig onder hoge druk om alle zendingen tijdig af te leveren. Houd hier rekening mee.

De kluis hoeft maar 1 meter van mijn voordeur geplaatst te worden, kan de chauffeur mij helpen te plaatsen?

De chauffeur heeft als opdracht op de zending af te leveren bij het opgegeven adres. Interne verplaatsing in het pand (woonhuis, appartement, kantorenpand) maakt daar geen onderdeel van uit.

Ook al is de interne verplaatsing nog zo beperkt de chauffeur heeft geen hulpmiddelen om de kluis correct te plaatsen. Daarnaast staat de kluis op een pallet in verpakking en om te kunnen plaatsen moeten deze beide verwijderd worden. Iedere situatie is anders en het blijft mensenwerk. Chauffeurs staan regelmatig onder hoge druk om alle zendingen af te leveren. Houd hier rekening mee.

Hoe krijg ik mijn kluis op de juiste plek?

Als u geen hulp of middelen hebt om de kluis zelf te plaatsen dan kunt u gebruik maken van onze installatieservice. Bij deze service wordt u compleet ontzorgt en wordt de kluis op de gewenste plek geplaatst en verankerd conform eisen verzekeraars en Europese normering. 

Toch liever zelf installeren? Voor informatie en praktische tips ga naar: Doe-het-zelf plaatsen en verankeren van een kluis, kan dat?

Ik wil mijn kluis afhalen in Breda, kan dat?

Liever geen levering aan huis? Ook afhalen van uw kluis behoort tot de mogelijkheden. Voor het afhalen van uw bestelling kunt u terecht bij ons in Breda. Er zijn twee mogelijkheden:

Indien de website voorraad in Breda aangeeft:

  • Plaats het product dat u wenst te bestellen in de winkelwagen.
  • Kies bij bezorgopties voor Afhalen Showroom Breda.
  • Vervolg de rest van de stappen om de bestelling te voltooien.
  • U ontvangt per email een bevestiging van uw bestelling.
  • Zodra wij uw bestelling goed hebben ontvangen, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een afhaalafspraak en stemmen dit met u af.
  • Kom NIET direct naar Breda om uw bestelling op te halen, maar wacht op ons bericht en de bevestiging van de afspraak. Hierdoor kunnen wij discretie garanderen.
  • Neem een kopie van de bestelling of factuur mee bij het afhalen (eventueel met geldige legitimatie).
  • Het gewicht van een kluis kan hoog zijn. Zorg voor passend vervoer, alsook voor de juiste hulpmiddelen voor het uitladen op uw eindbestemming.

Indien de website GEEN voorraad in Breda aangeeft:

  • Neem eerst contact met ons op om een afhaling te regelen.
  • Via track en trace, telefonisch of per email houden wij u op de hoogte van de zending. Zodra de zending is aangekomen in Breda kunt u het product afhalen. 
  • Levertijd +1-2 werkdagen. Afhalen binnen 1 week na aankomst.
  • Neem een kopie van de bestelling of factuur mee bij het afhalen (eventueel met geldige legitimatie).
  • Het gewicht van een kluis kan hoog zijn. Zorg voor passend vervoer, alsook voor de juiste hulpmiddelen voor het uitladen op uw eindbestemming.
  • Bij ons in Breda kunt u contant afrekenen. Als u dit wenst neemt u het beste vooraf contact met ons op. Betaling kan ook via onze webshop met de beschikbare betaalmethodes.
  • Bestel niet zelf via onze website. Onze processen zijn volledig geautomatiseerd en na bestelling wordt deze direct verwerkt en verstuurd. Afhalen is dan niet meer mogelijk.
  • Kleine en lichte kluizen tot 30 kg worden verstuurd met onze gebruikelijke vervoerders en kunnen NIET worden afgehaald in Breda.

Houdt er rekening mee dat er een aantal zaken handmatig gestart moeten worden om alles in goede banen te leiden. Hierdoor kan er een extra verwerkingstijd van een paar werkdagen ontstaan.

 

Uw kluis of brandkast laten installeren?

KluisStore.nl is onderdeel van Marzan Security, lid van VGW en werkt samen met een ESSA en ECB.S gecertificeerde installatiedienst. Deze installatiedienst beschikt over de juiste kennis en middelen om kluizen correct en conform instructie van de fabrikant en geldende normeringen te verankeren.

Afhankelijk van de situatie worden kluizen mechanisch of chemisch verankerd via de bodem en / of achterwand. Meerdere verankeringen zijn ook mogelijk, maar niet noodzakelijk voor een adequate verankering.

Ook dient een kluis te worden verankerd om te voorkomen dat deze eenvoudig kan worden meegenomen. Volgens de Europese Norm voor inbraakwerende kluizen moet een kluis lichter dan 1000 kg worden verankerd. Het verankeren is niet complex maar dient wel correct uitgevoerd te worden om een goede hechting te realiseren. Bovendien vereisen veel verzekeraars dat de plaatsing én verankering wordt uitgevoerd door een erkende en gecertificeerde installateur die lid is van VGW (Vereniging Geld en Waardeberging) en ESSA (The International Security Association for security products). 

Leer hier alles over de installatie van een kluis of brandkast.

Wanneer komen jullie mijn kluis installeren?

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen gaan wij direct aan de slag.

  • Houd rekening met de levertijd van de kluis.
  • Nadat de kluis is afgeleverd bij het installatieteam plaatsen wij normaliter uw kluis binnen 1 week.

Onze werkwijze is als volgt:

  1. Wij nemen telefonisch contact met u op om een aantal zaken af te stemmen.
  2. Voorkeurdata worden doorgenomen, evenals de situatie.
  3. Wij maken de kluis verzendklaar en voorzien deze van evenutele opties (ombouw slot, inbouw interieuroptie).
  4. De kluis wordt afgeleverd bij het installatieteam en vervolgens er zoveel mogelijk rekening gehouden met uw voorkeuren.
  5. Kort voor installatie wordt de rit definitief, hier volgt een telefonische bevestiging van door ons installatieteam en een tijdsindicatie.
  6. Ons gecertificeerd installatieteam komt ter plaatse en installeert de kluis.
  7. Na installatie neemt ons After Sales Support team contact met u om na te gaan of alles conform afspraak en verwachting is verlopen. Iets niet in orde? Laat het ons weten en wij zorgen ervoor!

Installeren jullie ook kluizen bij particulieren thuis, gelijkvloers of op een verdieping?

Dagelijkes plaatsen en installeren wij kluizen bij particulieren. In veel gevallen is dit op de 1e of 2e verdieping waarbij de kluis via de trap naar boven wordt gebracht. 

Afhankelijk van de situatie wordt de kluis getakeld of d.m.v een zogenaamde traploper naar boven gebracht. De kosten hiervan zijn verschillend per situatie en altijd kunnen wij u vooraf een prijsidicatie doen toekomen. Indien nodig kunnen wij ook een bezoek inplannen voor opname. 

Tot nu toe hebben wij niemand hoeven teleurstellen en zijn wij altijd in staat geweest om lichte én zware kluizen bij particulieren thuis te plaatsen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Voor meer informatie ga naar plaatsen en verankeren van een kluis.

Wordt mijn kluis discreet geleverd?

KluisStore.nl is zich bewust dat een discrete levering belangrijk is voor al onze klanten.

Reclame op vrachtwagens van KluisStore.nl? Uiteraard niet, nooit!

Rechtstreekse levering zonder installatie wordt verzorgd door logistieke partners zoals PostNL, DPD, GLS, DHL, Bpost en Transmission. Op de wagens van deze partners bevindt zich geen reclame, afbeeldingen of verwijzingen van kluizen, brandkasten of aanverwante producten.

Full color verpakking

Over het algemeen zijn goedkope kluizen en brandwerende boxen verpakt in een full-color verpakking. Deze kluizen worden ook verkocht in een bouwmarkt of winkel waar een mooie presentatie belangrijk is. Om deze kluizen discreet te versturen bieden wij optioneel een discrete verpakking aan. Afhankelijk van de grootte van het product verpakken wij deze in eenomdoos of wikkelen deze in zwarte folie. Op deze manier is de
full-color verpakking niet langer zichtbaar. Overigens bieden wij bij nagenoeg alle kluizen en brandkasten discrete verpakking aan. Deze kunt u eenvoudig meebestellen indien u het product in de winkelwagen plaatst.

Pakbon

Om verdere discretie door te voeren staat op bijgevoegde pakbon niet onze handelsnaam KluisStore.nl, maar de afkorting "KS" vermeld. Houd hier rekening mee.

Burenlevering

Indien mogelijk hebben wij ook ingegereld dat er niet bij de buren wordt geleverd. Dit wisselt echter per logistieke partner en kunnen derhalve geen 100% garantie geven. Als u ook dit wilt uitsluiten dan is afhalen van uw kluis wellicht een goede optie.

Wat is de levertijd en is de kluis op voorraad?

Omdat nagenoeg alle producten uit voorraad leverbaar zijn, kunnen wij uw bestelling direct uitleveren of binnen enkele werkdagen.

Bij ieder product wordt de voorraadstatus aangegeven. Bij een groot  aantal producten wordt de levertijd informatie dagelijks geactualiseerd en vindt u tevens een indicatie van de te verwachten  levertijd.

Wilt u zeker weten of een product direct uit voorraad leverbaar is? Neem contact met ons op en wij zullen de exacte voorraadpositie voor u nagaan.  

Mocht onverhoopt het door u bestelde product niet direct leverbaar zijn, dan streven wij ernaar om u binnen 24 uur hierover te informeren.

Ten eerste kunt u altijd de order kostenloos annuleren. Indien u reeds vooruit heeft betaald dan wordt vanzelfsprekend het bedrag direct gecrediteerd. Indien mogelijk stellen wij u een vergelijkbaar product voor dat wel direct uit voorraad leverbaar is. Natuurlijk kunt u er ook voor kiezen om te wachten tot het product weer binnen is; wij houden u op de hoogte van de status van uw bestelling. De keuze is aan u!

Chat