Ik wil een bestelling plaatsen maar het lukt niet

Als het niet lukt om een bestelling online te plaatsen dan helpen wij u graag verder!

Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor online bestellen niet lukt, zoals:

  • Er is een storing bij de bank waardoor u niet kan afrekenen
  • Er is een storing op onze website met bijv. de verzendmethode
  • Wellicht bent u vergeten een veld in te vullen waardoor de bestelling niet geplaatst kan worden

Bel ons op nummer 085 201 40 94 en wij zorgen er voor dat uw bestelling correct en direct in ons systeem wordt geregistreerd.

Uiteraard kunt u ook een email sturen naar: info@kluisstore.nl met uw gegevens en wat uw wenst te bestellen. 

Hoe zit het dan met de betaling?

Geen enkel probleem. Wij kunnen een opdracht tot betaling direct starten vanuit onze betaalprovider en een beveiligde betaallink per email aan u doorsturen. Alle betaalmethodes blijven onveranderd beschikbaar en de betaalopdracht is reeds gelinkt aan uw bestelling. Zodra u succesvol heeft betaald wordt alles doorgezet en gaan wij over tot uitlevering.


Categorieën: Bestellen Betalen Bestellen en verzenden