Garantie

5 producten

per pagina
Van hoog naar laag sorteren
  1. Klachten KluisStore.nl doet haar uiterste best om elke bestelling snel en nauwkeurig uit te voeren. Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent over het product of de afhandeling van uw bestelling. Dat is vervelend en we hopen dan ook dat u contact met ons zult opnemen om te ...
  2. Zijn jullie goed verzekerd, mocht er iets mis gaan? Marzan Security B.V. is eigenaar van KluisStore.nl en KluisShop.be en heeft een adequate verzekeringen voor allel everingen en diensten, incl. plaatsen en verankeren. Ook onze service-partners en toeleveranciers hebben adequate verzekeringen voor hun diensten. Heeft u verder nog vragen over ...
  3. Mijn kluis gaat niet open, wat moet ik doen? Kluis met elektronisch codeslot Kluis met elektronisch codeslot en noodsleutel Kluis met een sleutelslot Kluis met vingerafdrukslot Kluis met 2 sloten (dubbele sloten) 1. Uw kluis is uitgerust met een elektronisch codeslot Veel 'problemen' van een codeslot worden veroorzaakt door ...
  4. Service tarieven Service Tarieven KluisStore.nl Standaard service tarieven Interventie op route en afhankelijk van planning binnen 1-2 weken na opdracht (in overleg) Voorijden € 85,- excl. BTW (€ 102,85 incl. BTW) Arbeid € 85,- excl. BTW (€ 102,85 incl. ...
  5. De onderkant van mijn kluis is beschadigd, is dat normaal? Met name zwaardere kluizen (vanaf circa 50 kg) zijn aan de onderzijde niet of niet fraai gelakt. Dit is normaal en heeft alles te maken met de productiewijze van een kluis. Productiewijze van een kluis In de basis bestaat een kluis uit een ...

5 producten

per pagina
Van hoog naar laag sorteren