Schade & Defect

5 items

per pagina
Van hoog naar laag sorteren
  1. Wat is de garantietermijn? De garantietermijn voor al onze product bedraagt minmaal 2 jaar als het een particuliere aankoop betreft en minimaal 1 jaar garantie voor zakelijke aankopen.Uw factuur met daarop de omschrijving van de geleverde artikelen is uw garantiebewijs. De garantie gaat in op de datum van levering en / of ...
  2. Schade, mijn zending is beschadigd Meldt schades zo snel als mogelijk en laat op de aflevernota een notitie maken indien de transportverpakking zichtbaar is beschadigd. Ook als u vermoedt dat het product niet beschadigd zal zijn. Tip! Maak een foto met uw smartphone van de zending / verpakking als deze door de transporteur ...
  3. Mijn kluis gaat niet open, wat moet ik doen? Kluis met elektronisch codeslot Kluis met elektronisch codeslot en noodsleutel Kluis met een sleutelslot Kluis met vingerafdrukslot Kluis met 2 sloten (dubbele sloten) 1. Uw kluis is uitgerust met een elektronisch codeslot Veel 'problemen' van een codeslot worden veroorzaakt door ...
  4. Service tarieven Service Tarieven KluisStore.nl Standaard service tarieven Interventie op route en afhankelijk van planning binnen 1-2 weken na opdracht (in overleg) Voorijden € 85,- excl. BTW (€ 102,85 incl. BTW) Arbeid € 85,- excl. BTW (€ 102,85 incl. ...
  5. De onderkant van mijn kluis is beschadigd, is dat normaal? Met name zwaardere kluizen (vanaf circa 50 kg) zijn aan de onderzijde niet of niet fraai gelakt. Dit is normaal en heeft alles te maken met de productiewijze van een kluis. Productiewijze van een kluis In de basis bestaat een kluis uit een ...

5 items

per pagina
Van hoog naar laag sorteren